Цитата:
Рада планує, не радячись, упорядкувати мітинги
Верховна Рада зібралася приймати скандальний законопроект "Про мирні зібрання", не чекаючи офіційних висновків експертизи Венеціанської комісії.
Про це повідомляє на своїй сторінці в мережі Facebook депутат Леся Оробець.
"Його розглядатимуть у четвер - так вирішила Погоджувальна рада, хоча лише минулого тижня на вимогу 150 громадських організацій його було відіслано міжнародним експертам", - зазначила вона.
"Режим або не чекає від експертизи нічого втішного для себе, або дуже хоче захиститися перед виборами (або і після них) від гніву громадян", - додала депутат.
Оробець зазначає, що "у нинішньому його вигляді скандальний проект надає режиму репресивний кийок, який наразі влада не може задіяти на законних підставах".
До прикладу, зараз майже не застосовується стаття 185-1 КУпАП (від двох місяців виправних робіт до 15 діб адміністративного арешту за порушення порядку організації мирних зібрань), оскільки немає такого порядку, прописаного на рівні закону. А в разі прийняття законопроекту подібний порядок легалізується.
http://www.pravda.com.ua/news/2012/09/3/6971995/
Додано опісля 2 годин 57 хвилин 54 секунди:
Цитата:
Через вибори Азаров заблокував 3 мільярди гривень місцевих бюджетів
Державна казначейська служба в липні-серпні через падіння державних доходів тимчасово припинила фінансувати інвестиційні видатки місцевих бюджетів.
В результаті по країні заблоковано поточних зобов'язань на суму понад 3 млрд грн, пише Експерт.
Це підвищує ймовірність того, що в кінці року зайняті в бюджетній сфері українці отримають зарплату, а от грошей на ремонт доріг, благоустрій міст, житлово-комунальне господарство, будівництво та інші місцеві потреби у держави взагалі не знайдеться.
"Зазвичай це відбувається в кінці року. Як правило, в четвертому кварталі Міністерство фінансів намагається закрити всі хвости, виконати всі плани, тому починається хаотичний перерозподіл коштів за бюджетними статтями. Оскільки ресурсів держбюджету не вистачає, використовуються гроші місцевих бюджетів", - пояснює експерт Асоціації міст України Олександр Слобожан.
Нинішній рік став винятком, і проблеми почалися вже з липня.
У зв'язку з цим місцева влада змушена самостійно вирішувати фінансову проблему.
У деяких містах намагаються провести більшість платежів по незахищених стаття в третьому кварталі, не чекаючи можливого посилювання ситуації в кінці року.
Інші намагаються знайти кошти хоча б на самі термінові проекти, а по решті вирішують питання з підрядниками шляхом переговорів і особистих домовленостей.

Реальних механізмів впливу на Кабмін у місцевої влади небагато.
Місцева влада могла б повторити досвід 2008 року та подати на уряд в суд, однак робити це навряд чи хтось буде - місцеві бюджети дуже сильно залежать від урядових дотацій, вирівнювання та казначейських позик.
Тому, якщо хтось із місцевих властей почне критикувати політику Мінфіну, йому швидко перекриють фінансування, а в переддень виборів можуть нашкодити в політичній площині.
На думку аналітиків, основна причина, по якій Кабмін заліз у кишеню до місцевих бюджетів, - це необхідність підтримувати анонсований президентом курс на підвищення соціальних стандартів при тому, що економіка фактично не росте.
З урахуванням обставин, що склалися у Кабміну не залишилося інших варіантів, крім як скористатися ресурсом місцевих органів влади.
http://www.epravda.com.ua/news/2012/09/3/333699/
_________________
